Serviceavtale

Lås, nøkler og adgangskontroll er noe de fleste av oss regner med bare skal fungere. Alltid – hele tiden. Med innføring av elektroniske og mer avanserte løsninger er det ikke nødvendigvis slik lenger. Ikke fordi systemene blir dårligere, men fordi systemene blir mer datastyrte og stadig krever mer av programvare og datakraft. Det er ikke alle steder den lille biten i metall faktisk er tilstrekkelig lenger. Låssenteret tilbyr serviceavtaler som innebærer at vi hele tiden sørger for at adgangskontroll og sikkerhetssystemer fungerer optimalt gjennom forebyggende vedlikehold. Du sparer penger ved å redusere behovet for reparasjoner og service samtidig som du kan være trygg på at systemet alltid fungerer som det skal – uten nedetid.

serviceavtale

Få oversikt

Låssenteret tilbyr både forhåndsdefinerte serviceavtaler med ulike nivåer og skreddersydde avtaler tilpasset dine behov. Når du har en serviceavtale med oss kontrollerer vi låssystemet ditt med jevne mellomrom gjennom året, etter avtale. Da sikrer du deg mot dyre avbrudd, defekte batterier og låser samt automatikk som fusker.

Forutsigbarhet gir trygghet

En serviceavtale muliggjør et godt samarbeid basert på tett dialog, avtalte betingelser, faste priser og et dedikert team av montører som står klar til å hjelpe deg. Forutsigbarhet og visshet om at alle systemer er fungerende og godt vedlikeholdte gir deg en bekymringsfri hverdag og reduserte kostnader i det lange løp.

Låssenteret tilbyr serviceavtaler på blant annet:

  • Adgangskontroll
  • Dørautomatikk
  • Låssystemer
  • Dørtelefoner
  • Dørlukkere

Hvorfor serviceavtale

Lås og beslag er i utgangspunktet produkter med lang levetid, men i mange bygg er trafikken og belastningen stor. Vi bruker også stadig flere elektroniske produkter som motorlåser og systemer for adgangskontroll som krever profesjonell service og ettersyn. Det vil derfor lønne seg å inngå en serviceavtale med jevnlig vedlikehold, da slipper du større og kostbare engangsreparasjoner og forlenger levetiden på låssystemene dine.

En serviceavtale kan også inneholde avtalt utrykning dersom en akutt situasjon skulle oppstå. Avtalen kan også inneholde telefonsupport og fjerndiagnose.

Fordeler

Låssenteret har serviceavtaler med små og store bedrifter, borettslag og sameier, stat, kommune og gårdseiere. De opplever store fordeler med jevnlig vedlikehold:

  • Personlig rådgivning og oppfølging
  • Tilsyn i forbindelse med regler og krav til rømningsveier
  • Rabatter på produkter og tjenester
  • Statusrapport etter utført kontroll/service
  • Forlengelse av levetiden og forutsigbare og lavere kostnader

Hva du får

  • Jevnlig kontroll av lås, beslag og elektronikk
  • Smøring, justering og utskiftning av deler ved behov
  • Prioritert hjelp dersom skade eller feil oppstår
  • Fordelaktige priser på produkter og tjenester
  • Mulighet for forlenget garantitid
  • Et dedikert team som har din sikkerhet i fokus

Kontakt oss

Ta kontakt med din nærmeste avdeling, så forteller vi deg mer eller gir deg et godt tilbud tilpasset dine sikkerhetsbehov.

Norske Låsesmeder
Mesterbrev
nkom
startbank
startbank
startbank